11 d’abr. 2017

Comiat de La ruta del Mekong i benvinguda a Onesanna

Ja fa temps que no escric en aquest blog, perquè estic treballant en un nou projecte blog www.onesanna.com. Un blog en Wordpress, en català i castellà que intentarà ser una mica millor que aquest. No  si ho aconseguiré, però ho intentaré.

Tinc clar que la passió per viatjar no s'acaba i intentaré cultiva la passió per escriure i transmetre les meves experiències.

El principi d'aquest blog va ser especial, en el viatge de Moscou a Bangkok, escrivint en cafès de Sibèria i a Xina on el blogger està censurat. Sempre amb la il·lusió de comunicar-me amb els meus amics. En una època que encara no tothom tenia smartphones. Després en viatges de vacances curts era difícil seguir. I amb l'aparició dels nous telèfons amb internet la comunicació era molt més fàcil de viatge i vaig passar a escriure whatsapps en lloc del blog. I quan escrivia al blog ho feia des del mòbil, cosa que no acabava de quedar bé.

Espero que en la nova etapa d'Onesanna pugui seguir el ritme de les publicacions i les xarxes socials. Una nova etapa!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada