21 d’ag. 2015

Per fi les muntanyes: el pic Lenin

Al hostel d'Oix vaig conèixer varis motoristes que feien la ruta de la seda en moto i em van recomenar que anés al camp base del pic Lenin, si pot arribar en cotxe, no us flipeu!
Vaig agafar una matrushka que semblava el camió de repartiment de les botigues dels pobles i vaig anar a Sary-Mogol. És un poblet en una vall que podria recordar la Cerdanya d'estructura, però els pics són de 4000 a un cantó i de 7000 a l'altre i entre mig estepa i algun poble sense aigua corrent, per tant amb latrines i dutxa amb palangana...
Amb un cotxe amb una familia alemana vaig pujar fins al llac Torkul, a dos hores caminant del camp base, un lloc més mono per dormir-hi els turistes.
A l'arribar vaig intentar fer l'excursió de 2 hores (encara tenia 8 hores de llum). Però de seguida vaig veure que si de normal camino poc a 3500 metres menys. I finalment vaig decidir baixar amb el cotxe a dormir a menys altitud, tampoc hi havia gaire ambientillo al camp de yurtes...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada