20 d’ag. 2015

Següent etapa Istanbul-Oix

Em vaig despedir de Tblisi.

Vaig passar un dia a Istanbul tornant cap a Barcelona.

Vaig estar-me a casa uns quants dies i vaig tornar a passar un altre dia a Istanbul de camí a Osh, Oix en català.

Agafant l'avio a Istanbul ja vaig veure el que m'esperava a Kirgizistan. La majoria dels passatgers eren kirgiz i tots ells portaven un munt de coses  d' equipatge de ma. I quan es van formar les 3 cues per pujar al vol, grups A, B i C els hostesos turcs estaven desesperats, perquè tota la gent es volia colar, per entrar abans a l'avio! Després a dins tots feien el que volien i gorrejaven el màxim de begudes i coses, semblaven criatures. El que em va impactar més es que a l'hora de dormir una senyora es va estirar al passedis de l'avió per dormir!

D'Oix només tinc una foto que sembla d'una altre epoca. Per cert a Kirgizistan de moment he vist varies coses que em recorden a Armenia i Georgia, suposo de l'herencia de l'epoca de l'estatua.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada